XGoncaa 10+4 çok iştahsızım normaldede öyleydim ve aynı devam ediyor hamileleğin hiç bir farklılığı olmadı yiyeceklere karşı çok hassaslaştım.ileriki haftalarda düzelirmi bu durum?sizde nasıl oldu?
HilalEyce XGoncaa 😀😀14. Haftadan sonra kendimi kaybettim ben her şeyi yemek istiyorum. İlk zamanlar tiksinme vardı her şey kokardı şimdi 😌
Ballisinsen 7 haftalik hamileyim. Cok asiri iştahsızlık oldu. Eskiden severdim yemeyi ama simdi hic yok.
Deletedmom_110 Canım o haftalarda bende de öyle olmuştu yemek yemiyordum kahvaltı bile edemiyordum eşim zorla yedirmeye çalışıyordu 16 dan sonra açıldı benim iştahım şimdi çok fazla yiyorum🤣🤣