Tugcezeynepcann_20 Sevgili arkadaşlarım😂 7+3 günlüğüm bu bulantılarımız tahmini olarak ne zaman geçicektir. 💐🌟
Fatmakmlk Tugcezeynepcann_20 Bn 28 haftalık hamileyim ve hala aynı hiç azalmadı söylemesi ayıp az önce bile kustum ağlıyorum artık bitsin diye boğazım tahriş oldu kusmaktan😥
HilalEyce Tugcezeynepcann_20 12 de azalıyor 14 te benim geçmişti. İnşallah bir an önce sizin de geçer
Rabia344 Tugcezeynepcann_20 İnan bu bünye meselesi geçen de var duran da ama zofer 4mg var maliyetli biraz doktorun önerirse hayatına ancak bu şekilde normale dönebilirsin. Ben şuan 22. Haftama gireceğim hala kullanıyorum. Aşığım ama bu ilaca. Çok çok güzel.
Sessizsevdam Tugcezeynepcann_20 4.haftamda başladı 17+2 olduk hala daha ilacla ayakta kalabiliyorum inşaAllah bir an önce geçer yoruldum artık.
Arzutyfr Benim 12. Hafta bitiyor hala devam ediyor hiç eksilmedi. 14den sonra azalır diyorlar. Kişiden kişiye değişiyor genelde.
Busrayalcingunes Ah ahhhh 😅 benimde 6.haftada başlayıp 11.haftama kadar devam etti ( yani 2 gün önce ) sabah bi uyandım midem bulanmıyor. İnşallah çok şiddetli geçirmiyorsunuzdur . Ben su bile içemiyordum 😑😑
dilaaaraozturk Fatmakmlk ay bende 34 haftalığım 26 haftadan beri ne yesem kusuyorum bebek nasıl besleniyor diye üzülüyorum valla
dyg_klc Fatmakmlk benimde boğazlarım artık mahvoldu yutkunamıyorum bile kusuyorum sonra ağlamaya başlıyorum çok zor Rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla alalım bebişlerimizi kucaklarımıza inşallah
H-s073 7 haftalıkken başladı 22. Haftaya giriyoruz yarın dün ilacı bir bırakayım dedim yerle bir oldum yine galiba doğuma kadar bu ilaç benimle (prilam dr)
Nesrincente Tugcezeynepcann_20 4 aya dogru falan ama ben prilam kullanfım cok ıyı geldı tavsiye edrım
Tugcezeynepcann_20 Nesrincente doktor söyledi de hiç kullanmak içimden gelmedi. Sabahları oluyor öğlene doğru mide yanması ekşimesi. Tatlı, zor bi o kadar da güzel zamanlarımız. Allah hepimize yardım etsin inşallah ❤️💐
Busssx Tugcezeynepcann_20 17.hafta da azaldı ama yemeklerden sonra biraz rahatsızlık oluyor çok değil Allahtan zor bir süreç sabırlı olun geçiyor er yada geç 😊
Nesrincente Tugcezeynepcann_20 İlk hamılelıgımde bnde ıcmedım cunku halsiz hasta olsam yatıyordum ama suan 2cı ve bak am gerek bı bebek var ayakta olmam gerekiyor mecbur ıctım