zoomm ben de belirti takip ediyodum hep başlarda , sonra da kendimi kötü hissediyodum. Onlarla belli olmaz bence boşuna kafanıza takmayın . Belirtiler tamamen kesilebiliyo ya da bazılarının daha uzun sürerken bazılarının Kısa sürede bitiyo tüm belirtileri. Kontrollerinizi aksatmayın. Çok kafanıza takıldığında da gidin doktora . Ama belirtilerden takip etmeyin boşuna canınızı sıkarsınız