Aycan051415 Beni artık çoğunuz tanidi bugün 40+3um az önce Nisan geldi ve kasiklarimda ağrı oluyo 10 dakikada bi filan ama şiddeti az bi heyecanlandım sanki kac gün doguruyuuuum doğurmak istiyorum diye konuşan ben değilmişim gibi🤦♀️
Buket_dadas Aycan051415 ayy hadi hayırlısı olsun inşallah canım sag salim bebişi al kucagına merak etme 10 dk bir gelen sancıları agrıları takip tamamı 10 dk altına düştügü gibi hastaneye git son hazırlıklıklarını yap eksik birsey borakma canımın ici hayırlı haberlerle gel rabim bir avazda kurtarsın 😍🥰🥰🥰
Aycan051415 Aycan051415 ay sancim gecti galiba yaa😒😒😒 yalancimiydi yaniii ama bu farkliydiii nisanda gelince yine kaldım galiba yaa uf🤦♀️
Aycan051415 Buket_dadas ay çok çok tesekkur ederimm şimdi dusumu filan alcam ortalığı toparliycam aklı hala temizlikte olanlarda ben😅😅 bi taraftarda sancılar gidecek diye korkuyom ya🤦♀️
dilara_cinar99 Aycan051415 Darısı başımıza inşallah haber et ne oldu ne gitti diye😅 Allah sağlıkla kucağına almanı nasip etsin 🥰
Buket_dadas Aycan051415 hayır korkma tatlı sancılar suankiler ilk yatagı vs topla hızlı tut elini ortalıgı az da olsa toparla icin rahat etsin bide dogumdan sonra onu düşünme sonra gir dusa güzelce dus al hazorlan eşine haber et de böyle durum var tabi işteyse oda hazırlıklı olsun 10 dk altına düştügün gibi bekleme evde hastaneye git korkma sakın bebegide strese sokma rabim yar ve yardımcın olsun bu arada sormak istedigin birsey varsa yardımcı olurum kuzum🥰😘😘😘🧿💓😍😍😍
Aycan051415 Buket_dadas ay anlayamıyorum bi bakiyom sancim geçmiş bi bakiyom geliyo dakika düzenli değil yaniii yanlış alarm sanmıştım napcami şaştım hah😅
Buket_dadas Aycan051415 sankin olmaya calıs ayy yerim yaa dogum zamanım geldii aklıma rabim en hayırlısı neyse onu nasip etsin ya
Aycan051415 dilara_cinar99 ay sanciyidq çözemedim ki daha tam düzene binmedim galiba aslinda 10 dakikada bi geliyodu ama arasi uzadı biraz hareket filan ettim ondan mı neyse artik
Aycan051415 Buket_dadas ay acayip heyecanlıyım arı okadar çok doğurmak istiyorum ki e tabi birazda korku var çok kan kaybetmekten korkuyom yoksa ağrı sızı elbet baş edilir Allahını izniyle🤗🤗 dua edin yaa
dilara_cinar99 Aycan051415 Canım duşa filen gir siddetlenirse doğum sancısı geçerse yalancı sancı derler☺️
Buket_dadas Aycan051415 rabim yarve yarsımcın olsun bebegim ya yok kız kan kaybetmezsin normal dogumsa okadar olmaz ama sezeryendede asırı olmaz merak etme ben sezeryen oldum ama söyle 40+1re kadar bekledim kontrole gitim kontolüm meyer dogum olacakmış haberim yok 🤯 sonra birden bire dokror bebegimin suyu bitigini riske atanayacagını söyledi bende normal dogum bekliyordum bir santim acılmam vardı nişanda gelmişti ama doktorumu bir türlü normal dogum ma sokturamadım ilkden hersey iy hersey tamam oley dedi kadın son dk sezeryen oldurtu halbuki bebekde dogum pozisyonunda kilosuda 3223 gıramdı ama olmadı nasip değilmiş ama birsey diyimi dürüst olmak gerekirse iykide sezeryen oldu yemin ederim cok ama cok iydi amaliyat o anı o heycab sonradan bebegimi görmem ay allahım sen anne olmak isteyen herkeze o duyguyu yaşatan tatsın tüm hak eden anneler ya 🥺 okadar güzeldik anlatamam iykide sezeryen oldum ayrıca asırı hızlı gopladım 20 güne hic birseyim kalmadı cok sükür ve süşün suandada bebegim 52 günlük 🥰😘 dünyalar tatlısı oglum var teyzesi bak https://imgyukle.com/i/E2Ebi0 https://imgyukle.com/i/E2E4tv https://imgyukle.com/i/E2EfO6 https://imgyukle.com/i/E2E9Vx
dilara_cinar99 Aycan051415 İnşallah canım içime doğdu sen bu gün doğurursun 😁 Bızede dua et bizde doguralim 😅
Aycan051415 Esragk1 ay dua edin olur muuuu yalancı olmasiiin Rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimizeeeee
Buket_dadas Esragk1 yiaa hayırlısı olsun inşallah canım sag salim bebişi al kucagına rabim tez vakite nasip etsin bir avazda insallah
Aycan051415 dilara_cinar99 ay inşallah canım inaallaaaah sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah fazla bekletmedeeen😅