Aksam Saat 10 buçuktan beri su gibi sıvı geliyor ben ilk idrarını kaçırdım sanmistim ama çok az bir şekilde geliyor şu an saat sabah 6 ya 5 var ve hala aynı şekilde devam ediyor sancim yok karnım baya aşağıya inmiş akşam 6 7 gibi sancim olmuştu sadece 31 haftalık hamileyim