Anneoluyorummmm benim sürekli sancılarım oluyrodu 30 haftadan beri ,34 haftaya kadar ilaçla durdurdular ilaç bıraktık 34 haftada iki haftadır tekrar arttı sancılar erken doğum riskim vardı hep birden de sıklaştı sancılarım açılma kanama felan olunca aldılar doğuma solunumu çok hizliymis buda yoruyormus ciğeri kendisine oksijen destegi veriyorlar ultrasonda 2870 Gr di doğdu 2670 Gr