YusufunAnnesi6327 Anneoluyorummmm https://imgyukle.com/i/E2kP6b https://imgyukle.com/i/E2kEsQ https://imgyukle.com/i/E2kRtt
Durununannesi46 YusufunAnnesi6327 38+6 yım benim de böyle. Göbek düşmesiyle çok da ilgisi yokmuş ya doğumun başlamasının, doktoruma sordum. İçin rahat olsun elbet çıkacak bu bebeler 😀
Canimbebegim06 Benimde düşmüş gibi oluyor ama miğde yanmam nefes darlığım geçmiyor niyeyse 38+2 benimde
SerraveAnnesii 40+2 benimde hala düşmedi 😀 kanala girdiği zaman düşüyor diye biliyorum. Herkeste aynı olmuyor bazı bebekler doğum anında da kanala girebiliyor. Şu düşme olayına çok takılmamak lazım