Samta arkadaşlar ara kanamam çok oldu böyle bir durum yaşayan var mı? Kanamadan kanım bitti nerdeyse 🤪 yumurtlamanın ardından başladı adete kadar sürdü neredeyse lekelenme şeklinde ve kahverengi
Sinem-Akman Samta kuzum seni korkutmak istemem ama 2 ay önce yaşadım dediğini çatlamayan yumurta kisti vardı 😔
00000000kerem İlk defa mı böyle oldu yoksa daha önce de oluyo muydu ben o durumu aylarca yaşadım birkaç doktora gittim bişey çıkmadı sonra özelde bir doktor rahimde polip var dedi küçük bi işlemle aldı
Samta 00000000kerem iki adet arasında az bir şey gelirdi her ay olmasa da. Ama bu ayki çok geldi nerdeyse 7-8 gün geldi aralıklı
00000000kerem Evet hemen o aydan sonra düzeldi. Sizde de vardır diye bu durum yok belki sizinki geçici bi durumdur
Samta Sinem-Akman yumurtlama çatlamadan önce doktor görmüştü yumurtan güzel demişti. Sonradan çatlamayıp kiste dönüşmüş olabilir o halde
00000000kerem Ben telefonumdaki uygulamadan adet takibi yapıyordum kanamam yumurtlama günü başlıyordu adet olana kadar sürüyordu ikisi birleşiyordu yani
se2206 Ben de ilk defa bu ay 5-7 gün arası erken regl oldum iki adet arasi 14 gün var hiç bişey anlamadm bunu yasayan var mı