Imasleeper avukatanne1 uykuya en garezi olan benim galiba… erken kalktım o kadar temizlik yaptım iş güç yemek bulaşık yordum kendimi bugün erken uyuyum diye. Koltukta deli gibi esnedim yatakta cino gibiyim gözlermi açtım kapayamıyorum 🥺
Rabiamsf avukatanne1 dolunay var sanırım o yüzden aslında müthiş uyumak istiyorum ama maalesef bu dolunay geceleri asla uyuyamıyorum 🤔
Anne1010 avukatanne1 sanırım gebelikten sonra uyku yok gibi 😂. Hamileyken ağrıdan, doğunca ağıttan, büyüyünce tasadan uyuyamayacak gibiyiz. Ben çok takıntılı bi insan olduğum için sanırım çok tasalı biri olurum doğunca o yüzden uyku haram 😂.
avukatanne1 Rabiamsf bende gördüm dolunayı ondan mı dersin bu saate zaten hamile olmayan kalmaz ya dimi 😅
Anne1010 avukatanne1 şimdide o içerden ben dışardan oynaşıyoruz 😂. Olacak gibi değil bide babasının horultusuna uyuyamıyo çocuğum.
avukatanne1 ElifPeker06 annem diyor ki eskiler saçı çıkıyo ondan miden yanıyor derdi ne kadar doğru bilemiyorum 😅
Ysmndnz Bende öğlen 1 de uyudum akşam 6 ya kadar sonra dizi film izle derken bu saat oldu gözlerim ufaktan yanmaya başladılar
Anne1010 avukatanne1 uykulu hali çok serttir. (Korktuğumdan değil) uğraşmak istemediğimden sussun diye bekliyorum. 😂😂