Kızlar 32 haftalığım 2. Sezeryanım olacak bugün doktor kontrolümüz vardı bebeğin kafası sezeryan dikişlerine baskı yapıyor 2mm uzaklığındaymış kafası doktorum dikişler incelirse almak zorunda kalabiliriz dedi böyle olup dikişleri incelen var mı? Ya da ne kadar sürede doğum olur?