2105_iyiki kızlar özğr dileyerek soruyorum sezeryan sonrası kaçıncı gün büyük lavaboya cıktınız acaba
Cotanakk 2105_iyiki lavman ile ilk 24 saatte çıktım daha sonra müsil verdiler onunla da afedersiniz ishal oldum çok fena mecbur çıkıyordum tuvalete 10. Günüm hala ishal durumu geçmedi
Narmina95 2105_iyiki benim 4cü günüm bugn cıktım 2defa ama cok gazım vardı acayip ağrı yapıyordu bugn rahatladım😩🥴
gamzekubra 2105_iyiki bende bugub sezeryan oldum . Gazım çıktı ama sabah 7 de sezeryan olamama ve tuvaletim gelmesine rağmen çıkamadım