Mery94 Belden uyusma igne aciyormu cok heycanliyim kafam alak bulak genel isdedim yapamayiz dedi riskliymis kussan falan direk ölürsün bogulursan dedi
Melike Mery94 Hayır en fazla sinek ısırığı gibi bir acı oluyor o kadar. Hiç korkma hiçbirşey hissetmeyeceksin zaten. Allahım kolaylık versin sağ salim sağlıkla kavusun inşallah 🌸
gulfemsvnc Mery94 Anestezi uzmanı mı söyledi kussan direkt ölürsün diye? Her gün daha ne kadar şaşıracağız şu forumda acaba… İsteğe göre genel anestezi tabii ki de uygulanabilir. Spinal ya da epiduralden de hiç korkmanıza gerek yok bir şey hissetmeyeceksiniz.
Dark Mery94 normal iğne gibi hatta daha az. Spinal çok rahat hiç genel istemeyin. Ayilma kendine gelme durumu yok. Doğum gerçekleşiyor hemen odaya çıkıp bebeğinizle birlikte oluyorsunuz.
Narmina95 Mery94 hiç birşeyden korkmayın ben panik atağı olan biri spinal olduysa herkes olur. biraz heyecan oluyor Ama o iyneyi vurana kadar ondan sonra zaten bacaklar gidiyor. 15dakkaya bebeği cıkarıyolar Hiçbişy anlamıyorsun.
Mery94 gulfemsvnc aynen cnm direk bunu dedi konusturmadi bile almanya cok tuaf bu konuda yok bebek nefs alamiyabilir entübeye kadar gidebilir bilemeyiz faln gibi korkuttulr
gamzekubra Mery94 bugun ikinci sezeryanını olmuş biri olarak ve daha önceden spinal anestezi almış biriyim . Hiç acımıyor canım korkma damar yolu açılırken daha fazla acı çekiyorsun