Sağlıksız gebelik sebebiyle düşük yapacağımı söyledi doktor. En son 15 Mart’ta 1092 HCG 17 Mart’ta 892 ye düşmüştü. Vajinal ultrasonda dış gebelik bulgusu yoktu. Doktor kanama başlar düşüş başlamış dedi ama hala gelen giden yok. Bu belirsizlik beni çok yoruyor. Hayal kırıklığım bir yana, ama ne zaman başlayacak ve bitecek kaygısı şu an beni yordu. Tecrübe eden hanımlar ne kadar sürecek ne zaman başlayacak acaba tecrübelerinizi anlatsanız 😔