Erkanur gamzebzk ayy ballahi bnde aynıyım tam bi ay olacak haftaya cuma dayanamadm şimdi pazartsye aldım sırayı 🙈 inşallh iyidir hepsi 🙏🏽🙏🏽🙏🏽
gamzebzk Erkanur ya ben de erken alıyim dedim ama 10 haftalik oluyor tam zamanı dedim ama gel gör cuma nasıl gelcek :)))
detetedmom404 Bana da 1 ay sonra gel dedi ama 3 hafta sonraya aldım randevuyu ilk öğrendiğimde de 2 3 hafta üst üste gittim🙊 bişey olmaz git sen merak ediyorum içerde neler olduğunu diyorum
gamzebzk detetedmom404 ilk öğrendiğim de ben de gittim hatta 4 haftalikti acaba dış gebelik mi boş mu diye düşünmekten deliriyordum şimdi ise napiyo kalbi atmaya devam ediyo mu endişe endişe :))
Erkanur gamzebzk bnmde 12 ye girmiş olyrz Allahımm ne olur herkesi yavrusuna sağ salim kavuştur🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽❤️
detetedmom404 gamzebzk evet daha 2 saat önce benimle aynı hamile olan arkadaşımın bebeğinin kalbinin durduğunu öğrendim böyle haberler aldıkça yüreğim ağzıma geliyor annelik işte daha kucağımıza almadan kaybetme korkusu yaşıyoruz❤️ Rabbim korusun hepimizi
gamzebzk detetedmom404 aminn canım evet ama onun yiyecek ekmeği varsa sen düşsen de yada allah korusun kaza da geçirsen o yaşar ama yoksa oturduğun yerde bile bişey olur Rabbim korusun evlatlarimizi bagislasin kaç haftaliksin canim
Vildan61 detetedmom404 canım o arkadaşına söyle başka dr a gitsin iyice emin olmadan aldırmasın banada pazartesi kalbi durmuş kürtaja alacaz dediler emin olmadan aldırmak istemedim farklı 2 hastaneye gittim ikisindede bebeğimin kalp atışını duydum eğer o dr aklına baksaydım şimdi kürtaj olmuştum
gamzebzk Erkanur aminn canimm :) karnın çıktı mı peki ve çıktı ise kaç haftada başladı çok merak ediyorum :)
Erkanur gamzebzk ya bana göre çıkmadı sanki sadce sol tarafım hafif sivri onn dışında henüz belli olmyo 🙈🙈 bi de zayıfım zaten 48 kilo ile kaldm çok da yemek de yiyemiyorm şu balayı kısmına geçsemde bi iştahlansam yaaa 😂😂
arzuu3469 gamzebzk o endise dogana kadar bitmiyo 38.haftadayim git sende neden gitmiyosunki ayda bi gitmen gerekir
gamzebzk arzuu3469 işte Ayım doldu 7 eylulu bekliyorum randevum doktor 1 ay sonra gel demişti 7 eylül de doluyor :)
Dilaam gamzebzk o endiseyi bebeği hissedene kadar hep duyucaksın canımm ama bebisi hissetmeye baslayınca doktora gitmek aklıma gelmciek o vurdukca iyi oldugunu bildikçe korkun azalıcakk
Mirvee @gamzebzk 9 ay bu endıseyı cekıyosun ilerleyen zamanlarda bugun haraket etmedi bıseymı oldu dıye dıye gecıyor aylar 🤷🏻♀️ Melekler koruyor onları endıselenme
deletedmom6295 gamzebzk en son 18 haftalıkken görmüştüm 22 haftalık olduk yarın nasipse detaylı ultrason var çok merak ediyorum yavrumu