Bartinanneleri740 Kizlar 37. Haftadayiz ve ben neredeyse yaklaşık 1 aydır geceleri uyuyamıyorum. Hem dalmakta zorlanıyorum hemde sırt ağrısı, karın batması, bacak ağrısı derken uyuyamıyorum. Sizlerde durum nasıl. Şu an benim gibi uyuyamayan anneler var miii?
okuyor Bartinanneleri740 bacak ve bel ağrısından uyuyamıyorum ben de. Zorlamiyorum artık. Bir noktadan uykudan bayiliyor insan zaten.
Gamze_5925 Bartinanneleri740 ah ah 19 haftadan beri böyleyim bende şuan 29 oldum haylen aynı sabah 7 8 de uyuyorum 😐
Minnosbir_Anne Bizde 38+1 deyiz Nerdeyse bende 1 buçuk aydır uyuyamıyorum geceleri saat 5 i görüyorum ve daha sonra 12 de uyaniyorum o kadar düzensiz oldu ki hiçbir şekilde dalamiyorum doğumdan sonrasına hazırlık sanırım bizimkisi 😀
avukatanne1 Efraimmm benim 21+6 şimdiden uyuyamaz oldum biraz daha büyüyünce hiç uyuyamayacağım gibi🤷♀️
Efraimmm avukatanne1 biraz daha büyürse zaten uyku diye bişi kalmiyo sırt ağrısından bak bana doğuma kaldı beş gün bebek zaten gelmiyo ağırlığı çabası sırt ağrısı bel ağrısı kaşık sancıları yalancı sancilari sayimmi daha🤣🤣tuvalete çıkınca uykusuzluktan mahvolsan bile uyuyamıyorum