Cnms evett canım benim doktorum psikolojin ne zaman iyi hissedersen o zaman tekrar korunmazsın sana kalmış dedi bazı doktorlar 3 ay korunun vs diyormuş hatta bu arada benim oğlum suanda 3 bucuk yasında oldu 2ncisine hamileyim rabbim sanada sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah ben o zorlugu cok yasadım seni cok iyi anlıyorum ama üzülme rabbim böyle hayırlı görmüş sağlıklı evlatlarda nasip edicektir🤲🏻