Betusss23 Bebeği sarılık olan varsa nasıl atlattınız tavsiye veriri misiniz ? Mesela ne sıklıkla emzirmeliyim 🥺 Bir gece küvezde kaldı ama bugün yine sarı gibi geldi bana 🥺🥺
Valeria Betusss23 ne zaman isterse emzirin 2 saati asla geçirmeyin. Uyanıkken saat başı emzirin hatta🌸
Melike Betusss23 olabildiğince sık sık emzirmeye çalış 1 saat arayla mesela 2-3 dk da olsa emzir. Benim bebeğim sürekli uyuyorsu asla uyandırmıyordum. Emmediği zaman biberonla kaşıkla şırıngayla bi şekilde veriyordum sürekli.
35lavanta Betusss23 Kuzum saat tutma uzatılmış sarılıktı kızım 2.5 ay sürdü. Gak dedi meme verdim guk dedi meme verdim hele ilk başlarda resmen yarım saatte bir emzirdim. Hiiç 2 saati bekleme en fazla saat başı emzir ne kadar çok emerse okadar çoabuk çişlede atar sarılığı
symsymdk 2 saati geçirmeden emzirdim. 2 gece fototerapi aldık biz de tabi. Ama o sarı görüntü hemen gitmedi. Bi süre kalırmış önemli olan kandaki bilirubin değeri diye biliyorum. Şifasını bulsun inşallah yavrucak ❤️
Valeria Betusss23 uyandırmanız lazım, sarılık uyku yapıyor. Bizde başlangıç vardı ilerlemesin diye bol emzir demişti doktor bazen tam bir saat uyandırmak için uğraşırdım. 2 saati geçirmeyin ve siz de bol sıvı tüketin🙏🏼
symsymdk Betusss23 Bir de uyandırmaya uğraşıyordum tabi sarılıktan uyuyordu. Soyuyordum yine uyanmıyordu. Islak mendili değdiriyordum bacaklarına artık ona uyanıyordu evin sıcaklık değeri yüksekse o da onu uykuya iter. Benim doktorum 22 derece iyi demişti
Ysmndnz Bolbol emzir ve fenchell tee kullan mutlaka günde 2 3 kere içirebilirsin ben ilk doğumu yurt dışında yapmıştım ve sarılıktan dolayı yattı hastanede hemşireler sürekli rezene çayı olarak geçiyor ondan içirdiler 1 haftada tamamen geçti.
Betusss23 35lavanta o kadar uzun sürenide mi var 😐 çok geçmiş olsun size de 🤲🏻 Bende sık sık emzirmeye çalışıyorum çabucak geçer inşallah 🙏🏻
35lavanta Betusss23 Ama tehlikeli değil işte değerler düşmüştü ama uzun sürdü yinede sonrada 1 gün içinde bir anda bembeyaz pamuk gibi bir kız oldu 🤗🤗 Sizde hiç merak etmeyin sık sık emzirin en kısa sürede toparlar annesi şimdiden geçmiş olsun 🌸