sumos ben korona oldum bi ay sonra ciğerlerimde enfeksiyon kalmış sanırım oda faranjite çevirdi ve düzelemedim bi türlü ve amoklavin 1000mg kullandım bi hafta. Anca öyle düzeldim. Hiç bi çay may karışım iyi gelmemişti bana. Kullandıktan sonra tereddüt ettim ama enfeksiyon bebek için daha zararlıymış. Bebişe de ilacın bi zararı olmadı çok şükür