Mothersbaby öncelikle sağlık ocağı kaydınızı mutlaka yapın..gebelik takibi için cagrilcaksiniz çünkü…tetenoz aşınız yapılcak onun içinde cagrilcaksini.o da yanlış yönlendirmek istemem net hatırlamıyorum ama 20.haftada yapiiliyodu sanırım..sağlık ocagini kaydını atlamayın..aldiginiz vitaminler,ilaçlar,şeker olcumu,kan tahlili vs gibi şeylere haftalar ilerledikçe ihtiyacınız olucak..bu tarz şeylerle özel hastanede başa çıkamazsınız..devlet hast.ugrasilmaz…