Melek40 inşallah uygulayabiliirm :) 🙏 sizin ikinci mi.. bu da normal mi olucak acaba.. Ben de sonlara yakstm artık, korkular başladı.. bazıları hemen hastaneye gitme evde çek biraz diyor, diğerleri bebeğe bsey olabilir hemen git, onlar gerekli görürse zaten eve yolluyor diyor🤷♀️