Bizim nabzımız o hissettiğiniz. Bebek hareketleri pıt pıt yapar bikaç saniye kaçar sonra arada olur bu haftalarda. Diğer kalp atışı tarzı şeyler kendi damarlarmzla alakalı ve nabzımızı hissediyoruz bende elimi karnıma koyunca öyle oluyor😊 bebeğmn hareketni sağ tarafta pıt pıt yapıp kısa sürdğnde anlıyorm sanıyelk elimi koymasamda😊 bnde siz gibi 17.hafta içindeyim.