Busee2727 Kızlar 28+1 olduk sol göğsümün altında bir ağrı sanki kemiğim batıyor özellikle yatarken yaşayan varmı bunu😶
Meryem_Canli Busee2727 2 3 hafta çekmiştim o ağrıyı canım kaburgam batıyordu sanki nefes alırken bile zorlanıyordum. Doktorum üst tarafta olan ağrıların genelde bebeğin büyümesiyle alakalı olduğunu korkulacak birşey olmadığını söylemişti
Hakanbuse Busee2727 21 haftamdayim ayni durum bendede var dunde ben bu tarz bi post acmistim carsamba kontrole gittigimde doktoruma da sorcam herkes bebek buyudugu icin dedi bilmiyorum
goldumsu Busee2727 aynı sorun bende de var bu bi haftadır. 28. Haftamdayım bende bu saat oldu hala uyuyamadım o ağrıdan dolayı
Busee2727 Hakanbuse banada öyle diyolar canım bebek kemikleniyor diyolar çok acıyor ama özellikle yatarken