Alpisinannesii Fatmaclk96 hiç bir belirtim olmadı koyu bi kaç damla kan geldi hatta adet oluyorum sandım falan sonrasında test yapıp anında çift çizgi görünce inanamamıştım
Rabiakltk5 Fatmaclk96 adet tarihim geldi kasıklarım falan ağrımaya başladı ben adet olcam sanarken meğerse 4 haftalık hamileymişim 4 haftaya kadar hiç bir belirti yaşamadım.
[silindi] Fatmaclk96 Bende belirtiler vardı ya ayakta uyuyodum sürekli yorgundum ve göğüslerim berbat ağırıyordu ilk hamileligim oldugu için bu belirtilerin hamilelik belirtileri olduğunu tahmin etmemiştim 🤷🏼♀️
tatlisbirkiz Fatmaclk96 valla bende hamilemiyim değilmiyim bilmiyorum canım adetimde gecikti testte yaptım ne bebek var ne adet:) testi erken yapmış olabilirim diyorum belki. Göğüs hassasiyeti var biraz şuanlık okadar yani her adetten önce olan şekilde
edaliannee Benm adet sancısı gibi ağrım vardı hatta adet olcam diyodum 2 gün gecikti ya bi bakayım dedim meğerse hamileymişim , ama 8 haftalığa kadar hep ağrım oldu
1919 Fatmaclk96 bnde yokdu hiç bi belirti 5 haftalıkdı ilk öğrendiğimde ama 10 haftaya girdiğimde aşırı halsizlik yorgunluk bitkindim hep uyuyor dum
Karsrsz Sadece cok acıkmıştım kan şekeri düşer gibi birkaç defa. Üstelik cok ciddi regl agrilari cektim