Ebrudelibasan Kızlar hapşırınca aniden kasıkta şiddetli bir ağrım oldu ama sonra hemen geçti neden kaynaklı olur acaba bilgisi olan var mı
AysegulAloluAcikgoz Ebrudelibasan benimde oluyor canim hapsuracagini anlayinca elinle tut gobegini kasiklarina dogru istemsiz hapsuururken kasıyor cunku insan kendini.
Limonzeytin Ebrudelibasan Karnımz kasılıyor aniden olunca ondan oluşuyor öksürürkende oluyor bende bazen.
Lisya Ebrudelibasan Gayet normal elini göbeğinin altına koy destekle öksürürken ve hapşururken doktorum bana öyle demişti
Hatice_gzr2505 Ebrudelibasan karnınızı hafif desteklerseniz agrı olmuyor normal hepsi bendede olmustu hapşururken hafif eğilince olmuyor birde yatarken karnını tut agrı olmuyor 🙏 aynınzamanda ani oturup kalmakmalardada yaşanabiliyor