Ayselosman buket-12 evet bende 33 haftaligim bebek olusum ve tutunasiya kadar tabiki normal gebelikle coook farkli daha sonra ayni oluyor sadece bebegi riske atmak istemior doktorlar banada sezeryan dedi normal dogum olsa 5 mayis gorunuyor ama 27 nisanda sezeryan tarihi verdi gonul isterki normal dogum olsun ama yeterki saglikla gelsin sezeryanda sorun degil
Limonzeytin buket-12 evet 17+3üm. 3.gün embriyosu 2 adet konuldu tek tuttu 😊 sağlk sorunmz yoktu kendmz gidip yaptrdk eşim askeri personel görevleri fazla oldğndan denk getirememştk ünv. Hastanesnde yaptrdk devlet destekli..
Hayallerim95 buket-12 farkı oluyomu derken normal gebelik gibi yAni sadece dışarda döllenme oluyor tek farkıno😅 bende 38 haftalığım pazartesi doğumum var nasipse ❤️
pm2008 Hiç bşr farkı yok sadexe bizler daha çok temkinliyiz yaşadığımız süreçlerden dolayı inşaallah sağlıcakla büyüsün 🤲😊
pm2008 Sağlıcakla kucağına al inşaallah tüp bebekleri sezeryanla alıyorlarmoş genelde bu doğru mu acaba
Yaprakdokumuseverrr pm2008 Şöyle söyleyeyim benim doktorum tüp bebek diye istersen mecburi sezaryen ücreti ödeyip sezaryen olabilirsin demişti yanı böyle bi hakkımız var ama ille de sezaryen değil. Tercih meselesi.
buket-12 Sağlıkla kucağınıza alın🙏🏻❤️Ya şöyle bişey söylenti ya hep sanki tüp bebeklerde düşük riski daha çok oluyor diye bu yüzden korkuyorum
Limonzeytin buket-12 Yoo alakası yok düşük olayı tamamen rahimle alakalı rahım bebeği kabullenmesi,genetik sorunlar , sağlk sorunları vs rahime bağlı yani o düşük işleri. Dondurulmş embriyo daha fazla tutma şansı var denliyor benım öyleydi tuttu şükür😊
pm2008 Hiç kötü düşünme 🥰 bu risk tüm gebeliklerde var Rabbim sağlıkla büyümesini nasip etsin
Yaprakdokumuseverrr Sekerportakalii hayır özelde. İsteğe bağlı yada mecburi sezaryen diye 2 seçenek var isteğe bağlı olan 1500₺ daha pahalıydı mesela
buket-12 Limonzeytin benimde 3.gün embriyosu iki konuldu ama henüz bilmiyorum kaçı tuttu pazartesi öğrenicem 🙈😍
Limonzeytin buket-12 hadi hayrlsı olsn 😊🤲 ben 10.gün kan vermştim 98 çkmştı ondan önceki gün erken gebelk testi yapmştm silşk çzgiyi görmştm 😊 12.günü bekleyememştm sabırsız ben 😁😁