Bbbbs Mrb.38+2 ve 2 gün sonra doğum sezeryan.Hepimizin bebekleri sağlıkla,kolaylıkla gelsin inşallah🥰
Duygukam Esrabozkurtt 39+4 kendiliğinden gelmeye hiç niyeti yok 🤦♀️Şekerim olduğu için Salı günü sezeryanla kavuşacağız💙☺️