Sumeyyeerdem Zerrinnozbk13 ben çekmiştim canım özellikle kasıklarım belim kopacak gibi ağrımıştı kesin adet olucam demiştim
Havvaatamer Zerrinnozbk13 kişiden kişiye değiliyor benim tüp bebekti ve yetleşmw kanamaam gelmişti kasıklarım 7-8 haftalıkken ağrımaya başlamıştı dikkat et ama kadık ağrısı ilk etaplarda çok normal olmuyor istirahat et derim
T1996 Zerrinnozbk13 evet canım çok normal ha oldun ha olacaksın gibi oluyor ve göğüslerde aynı şekilde hatta ilk bir ay sürecek bu ağrılar🌸
T1996 Zerrinnozbk13 kız hatta bebçm bebek sürpriz beklemiyodum elimde pedle banyoya giriyordum akıntıymış deyip pedi aynanın önüne koyuyordum öyle ha oldum ha olucak sanıyordum kendimi🤣🤣🤣 akıntın arttı mı kıvamı yoğunlaştı mı o da erken gebelik belirtisi🌸