Sinem-Akman bende aynı bu şekilde bir yorum yazmıştım kendisine. Gerçekten okurken kanım çekildi. Bir insanın bence böyle bir şey yazması için ya kalbinin gerçekten çok kötü olması gerek ya da psikolojisinin sağlam olmadığının kanıtı. Bende bu süreçte gerçekten çok uğraşmıştım ve böyle bir durumu yaşıyan bir insanın ne kadar acı olduğunu biliyorum. Aşırı hassas bir konu. Rabbim isteyen hak eden kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah. Gece gece kalbime yük oldu yorumu. Bu gece karabasanlarla uğraşsın emi