Merveoz 9 haftalik hamileyim 4 5 haftalikken çok yoktu son zamanlarda dediginiz gibi aşırı kusuyorum ve tansiyon düşüklüğü yaşıyorum tansiyonum 7/5 oluyor ve kusma çok yoruyor du beni bugün ilk defa çok iyiyim zamanla gecicek bazı hamilelik ler de okumuştum 18 haftaya kadar devam edebiliyormus ve doktorum önemli değil kus bebis zaten alacağını alıyor demişti :)