oztrk14 ikramomm mustela kullanıyorum kızım 3,5 yaşında doğduğundan beri kullanıyorum memnunum alerjik bi kızım var bu şampuan iyi geliyor bize ☺️
ikramomm Birgul her ikisinden de bulundurdum ne olur olmaz diye bende ama arada kaldım karışık kullanmak istemedim 🤭
mercimeginannesiiii ikramomm Her şampuan her bebeğe iyi gelmiyor ne yazık ki. Mustelaya o kadar para vermek istemedim. Sebamed aldım yorumları güzeldi. Eğer cildine iyi gelmezse o zaman mustela alırım.
ikramomm mercimeginannesiiii doğrudur bende bu ikilemde kaldığım için her ikisinden de attım köşeye 😊
_Zubeyde_ ikramomm dalin tarzı şampuanlarda oğlumun alerjisi oldu sebamed denk geldi aldım çok iyi geldi oğluma.. Bunda da büyük ihtimalle mustela alacağım 😊 ama sebamed de çok güzel