gamzeozer16 lale hanım bana gün verdi şu güne dogumcuyum gel ablacım alalım gelmeye niyeti yok dedi gittim suniyle başlayamadım beni sezeryana aldı kendi yaptı yani dogumumu yine kendisi gün vericek yapicak benim doktorum bi tane ya çok ta merhametli ALLAH razı olsun inanın hakkını ödeyemem o kadar yardımcı oldu ki bana özel durumumdan dolayı herkes ister istemez agresiflesirken lale hanım doktor kimliğini bıraktı anaç kimliğiyle bana sabırla müdahale etti