Merhaba arkadaşlar, 34 haftalık gebeyim çarşamba günü randevum vardı ve gayet iyi çıktı sonuçlarım hareketleri falan normaldi bebeğimin ama iki gündür normalden az hareket hissetmeye başladım ve o hareketleri de hep kasıklarımda mesanemi sıkıştırmaya başladı üst kısımlarda çok az hareket hissediyorum bu azalma normal mi yoksa hemen doktora gitmeli miyim?