Hatice_551 Allah razı olsun, hepimiz sağlıkla doğuralım mutlulukla büyütelim inşallah. 🥰 Nst çekildi önce, sancı çıkmadı. Sonra ultrasonda bakıldı. Rahim ağzınız kapalı, rahimden gelmemiş kan dedi doktor. Plesantaya baktı sıkıntı yok dedi. Bebek hareketleri normal dedi. Eve geldik. Ama kanama olursa hiç vakit kaybetmeden düşünmeden gelin dedi. Sancı, kramp vs olunca sıklaşmasını evde bekleyebilirsiniz ama kanama ciddi bir şey dedi. Allah korusun bebek plesantedan ayrılırsa ölüyormuş, annede ciddi kanama oluyormuş. Geç kalınırsa annenin rahminin alınmasına ya da vefatına sebep olabiliyormuş.