Kızlar hepinize tek tek teşekkür ederim Allah razı olsun sizler de sağlıkla kucaklarınıza alırsınız inşallah yavrularınızı🙏🏻 şimdi geldim hastaneden nstye bağladılar kalp atışı normal sancı çıkmadı. Ters pozisyonda kalmış sadece. Korkuttu beni 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ama çok şükür sağlığı yerindeymis bebeğimin