babysare Kızlar merhaba Allah kısmet ederse kızıma doğduğunda Sare ismini düşünüyorum. Evlenmeden önceden daha kızım olursa bu ismi düşünüyodum hep kararım da hiç değişmedi. Sizce nasıl kulağınıza nasıl geliyor dışarıdan fikir olarak merak ettim de 😊
guzel_anne1 babysare benimde hayallerimin ismiYdi☺️ Ama oğluşum oluyor. Bence çok sade, duru ve naif bir isim. Ben sare hifa olarak düşünmüştüm🥰
erdem_agah babysare kızım olsaydı bende sarah ya da sofya düşünüyordum. Sarah sare ile ayni ve bence çok güzel isimler. Cok naif.
babysare Villanelle ben 5 6 yıl önce karar vermiştim sonra meşhur olmuş bilmiyodum. E devlette soyağacımızda ilk isim çıktı beğendiğim isim çok şaşırmıştım benim için güzel tesadüf olmuştu. Beğenmeyenilirsin saygı duyarım
Aleynasvr Kızımız olsa eşimle cok istiyorduk kesin Sare koyacaktık soyadimiz da uyuyor bizim. Ama erkek geliyor bize 😀 ben koyamiycam suanlik bari sen koy ikinciye kız olursa yine kesin sare koyarim 😀
babysare erdem_agah bana da öyle geliyor canım çok hoş sağlıkla gelsin hepsi isimleri gibi güzel olsun ömürleri 🙏😊