Iloss_06 Dogum yapacağım hastane den randevu almaya çalıştığım da randevu çıkıyor fakat gebe hastalara bakılmamakta diyo. Gitsem bakarlar mı sizce? 1 ayım kaldı fakat muayene olamıyorum.