Kızlar iyi geceler, ben 2020 yılının temmuz ayında doğum yaptım. İlk bebeğim iki sene denedikten sonra doğal yollarla oldu, pcos falan vardı o sebeple çok kolay değildi. Sonra lohusa kanamasından sonra bir daha regl olmadım emzirdiğim için doktorum normal dedi falan. Geçtiğimiz ay midem çok bulanıyordu, bir halsizliğim vardı derken bir test yaptık test pozitif şu an 8+5 günlük gebeyim.
Size soracağım şu diğer kızım henüz 20 aylık kucağımdan inmiyor hatta hala meme emiyor. Benim gibi bu durumları yaşayıp memeyi bıraktıran, iki çocuk dengesini sağlamayı başaran varsa yazabilir mi? Çok üzülüyorum kızımla ilgilenemiyorum gibi hissediyorum.