Anneyimmmmm5 30+6 hamileyim az önce karnımdan geğirme gibi ses geldi ve korktum çok tuhafıma gitti sizce nedir bu sizdede oluyor mu
Bsraermis8 Anneyimmmmm5 ayy çok yaşayın o kadar güldüm ki istemsizce 😁 sakın yanlış anlamayın çok tatlı yazmışsınız 😁 bende birkere duydum öyle birşey ama takmadım çok. Bide çit sesi geliyor eklemlerinden sanırım bebeğin. 32+6 yim bende ☺️
temmuzannesi01 Anneyimmmmm5 canım içinde bir canlı var normal böyle şeyler hickiriyor gülümsüyor falan hareket ediyor böyle seslerde olabilir bağırsak sesinde olabilir yada vururkenki seste olabilir
Busra2365 Geçen bende de oldu şuan 31 haftalığım bende tuhafıma gitmişti korkmuştum Bebekten mi geliyor diye tedirgin oldum sonra Ben yapmışımdır diye konunun üstünde durmadım şahsen :)