0611__ Kizlar 36 haftadayim normalmi ya böyle sürekli ağrı olması ay yuruyemiyorm yolda erken doğum habercisi değildir degilmi sezeryan olcam.cunku
Deletedmom727271 Damarların gerilmesinden oluyor canım. Bebek de baskı yapıyor normal olarak. Doğum dan sonra geçtiği için tek sevindiğim şey oldu kendisi çok sinir bozucu gerçekten 😂😂