Beyzan738 Biz 38 olduk çok şükür , siz kaç oldunuz nasıl gidiyor 38 haftaliklar zorlaniyomusunuz artık , ben çok zorlanıyorum bı an önce.dogsun istiyorum gaz , baskı , ağrı hepsi var 🤷🏻♀️sizde durumlar nasıl dökün içinizi bakım🌹🌹🤰🐣🐻
Durununannesi46 Beyzan738 38+6 olduk bu gece. Kasılmalar dışında hiçbir belirtim yok 🤷🏻♀️ Mart bebekleri soğuktan korktu sanırım gelmiyorlar 😂
Alini Beyzan738 Bugün 38 oldum ve bebek ters durduğu için doktorum hemen almak istedi. Şuan hazır değilim dedim. Pazartesi günü sezeryan olucam. 🙈
Beyzan738 Durununannesi46 masallahh🥰aynen öle valla kar yağıyor heryere sıcacık yerden cikmak istemyorlar sanirm🤭🥰🐣
Beyzan738 Burcusenkoc az kalmış seninde , valla zor artk heryerim ödem şişlik baskı gaz hepsini fazlasyla yaşıyorum 🤗😇
Durununannesi46 Beyzan738 işime de gelmiyor değil bu soğukta kim gidip bağıra çağıra doğuracak diyorum 😂😂
Durununannesi46 Nurcaniko44 35ten beri kasılma yaşıyorum, 38e kalmaz diyordum doktorumun da tahmini 8-15 Mart arasıydı ama kızım nazlı çıktı dursun bakalım biraz daha 😀
Burcusenkoc Beyzan738 evet benim de ayaklarım da var geceleri şişiyor 😊 hele böyle geceleri geriliyor patlayacak gibi oluyorum 😀 az kaldı sağ Salim hepimiz alalım kucağımıza
Beyzan738 Durununannesi46 😂😂Allah seniiii,bı yönden iyi kız karda kışta herkez gelip meraktan başına ususmez😐ben sezeryan Olcam 39 da dedi , seninki normalmi
Durununannesi46 Beyzan738 ah keşke başıma üşüşecek, merak edecek birileri olsaydı 🙁 ilk doğumum normal çok istiyorum, doktorum da normal doğum destekçisi. Becerebilirsem normal görünüyor şimdilik her şey. bakacak kimsem yok sezeryan olursam 😞 doğuma bile yalnız gircem sadece eşim olacak, bide özel ebe tuttum sırf yanımda bir kadın olsun diye 😔
Beyzan738 Durununannesi46 benmde kimsem yok en ihtyc duyduğumuz zamanlar ailem vefat etti bı yanım hep buruk yarım ..kaynana var o bakcak onuda sevmyorm da işte yinede sağolsun ne diym .. devlette olck benmki eşleri maalsf almyolar yanında kalamiyor ziyaret bile on on beş dk flan ..skma canını çok zor da işte Rabbimiz var yardımcı olcak insallah
Feyza1908- Durununannesi46 maraştasın sanırım canım. Hangi doktora gidiyorsun 🤗 özel ebeyi nasıl tuttun
Banumut 38+5 olduk öğlen 13.00 da hastanede olup testleri vericez sonra spinal sezeryan saatler kaldı kavuşmaya Allah’ın izniyle 🤲🌼 Rabbim hepimize yüzlerini görmeyi nasip etsin inşallah 🤲
Beyzan738 Banumut ayy hadi hayırla kucagina al inşallahh🥰mutlaka yaz Rabbim yardımcın olsun canm benm duanı eksik etme
Durununannesi46 Beyzan738 başın sağ olsun, benim de annem vefat etti kısaca aile dağıldı 😞 bir taraf değil her yerimiz kırgın hele de hamilelikte daha çok ihtiyaç duyuyor insan mutluluğunu, endişesini paylaşacak birilerine ama kader işte.. benim kaynanam çok yaşlı yola gidemiyor bide gurbette öğretmeniz, eşim tarafından da kimsemiz yok kısaca.. Allah büyük bize yardım eder Rabbim inşallah 🙏
gldn065807 Beyzan738 37+6 dayız kizim 35 de kanala girmişti 37 gittiğimde tamamen inmiş dedi doktorum fazlasıyla baskı var belim kopuyor gelsin artık diyorum çok zorlanıyorim artık rahat yatamiyorum
Beyzan738 gldn065807 bende öle çok zor oluyor iyice yeri daraldı rahmime çok baskı yapiyir sürekli tuvaletteym bende😐sabahı sabah ediyorum bel ağrısından kasik baskısından , sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏼💙