d1e2n3i4z5 Selam kızlar 15 haftalık bebeğim bacağını hep kapattı sırtı dönüktü doktorda tahmin bile söylemedi Hangi cinsiyet kendini göstermez sizlerde oldu mu ❤️
temmuzannesi01 d1e2n3i4z5 ben 24 haftada zor öğrendim her gitigimde göstermiyordu kız çıktı görümcem baya göstermedi kız çıktı kuzenimin eşi aynı şekilde kizlarınki düz ya bide bacak kapandimi belli olmuyor
_tulayb26 d1e2n3i4z5 bence kızı erkeği yok 😂ben bebeğimi 18. Haftada tahmin üzerine öğrendim 22de detaylıya girince ikna oldum erkek olduğuna o zamana kadar hep kapalıydı bacakları edepli çocuk yav 🤣🤣
3babymom Kız biraz geç gosteriyo iki oğlumda da 12 haftada net öğrenmiştim Çevremde de hep kizlar neredeyse 5. Aya kadar gostermiyo zaten Dr gostermiyo derse gorunmuyo derse anliyom ki kız 😂