Mminemm Canım bana doktorum LİERAC, tatlı badem yağı ve Hindistan cevizi yağını söylemişti. 12. Haftam da beri kullanıyorum bunları lierac’ı gece yatarken badem ve Hindistan cevizi yağını ise sabahları sürüyorum ve gün içinde karnımda kaşıntı olursa o ara sürüyorum. Şuan 27. Haftadayım şükür hiç çatlağım olmadı.
Tavsiye ederim.
Ama bio oil çatlak yağını da öneriyorlar ben kullanmadım ama bakabilirsin istersen