Eylemkurt Beybiannesi valla bizde aynı şoku yaşadık eşim hergun dua ediyordu kız olsun diye kızı duyunca şok içinde kaldık ama benim hala içimden erkek geçiyor bilmiyorum bende cuma günü devlete gidicem bakalım o doktor ne diycek 😅😅😅
Beybiannesi Eylemkurt detaylı ultrasonu daha yaptırmadim 2li ve 3lü testlerde bakarken söyledi doktor. Onun için 9 Nisanda var randevum o gün olabilir belki bilmiyorum fiyatı falan hiç 🙊 Denizli’de oturuyorum canım
SerraveAnnesii 18.haftada kızım olacağını öğrenmiştim o zamana kadar hiç göstermemişti cadı kızım 😂👧🏻😍 Rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🏻❤️
Eylemkurt Beybiannesi anladım canım ben ikili testi yaptım üçlüye gerek yok gayet sağlıklı bebis dedi bende 13 Nisan’da yaptırıcam doktor o güne yaptır dedi ayrıntılı ultrasonu
Beybiannesi Eylemkurt anladım kuzum. Benimde bebisin sonuçları iyi şükür de benim ciğerlerimde sıvı çıkmıştı onun için yaptı diğerini ama hala geçmedi ondan. Hadi hakkımızda hayırlısı artık son şeyler ne çıkıcak 😂
bejanne00 Zeyna27 bende dün yaptım baya köpürdü bugün test yaptım ama negatifti 😂 demekki bende işe yaramadı
ikizlerinannesi97 Ozgeozgul ayy çok haklısınız 22 haftalıgım cinsiyetimiz kız hemen hemn herşeyi hazır burda yazılanlar beni bile korkuttu ki gece rüyama bile girdi 😅🤷♀️ baya etkilenmişim 😀