Gizembiniciogl1 Kızlar merhaba , 5 haftalık olduğumu öğrendim ama fakat kalp atışını doktorum 15 gün sonra görücez dedi , keseyi gördü ve vitamin yazdı sizce normal mi?
yigitinannesiiiii Gizembiniciogl1 kalp atışını duymadan normalde ilaç yazmıyolar ama vitamin eksikliğin varsa vitaminden bişey olmaz zaten
ikincicivcivim Gizembiniciogl1 Normal canım hatta net duyulması 7. Haftayı bulabilir sağlıkla büyüsün inşallah
yigitinannesiiiii nurkubra- kimi bebekte geç duyuluyor ya garanti olsun diye galiba 15 gün demiştir doktoru
yigitinannesiiiii Gizembiniciogl1 kullan canım sen zaten bebeği 7 8 haftaya kadar kullandığın ilaçlar etkilemiyor diye biliyorum
Hello08 Gizembiniciogl1 bu ilaç zaten folik asit değil mi folik asiti 12 haftaya kadar kullanılması gerekiyor zaten gebe kalmadan 3 ay önceden de başlanması gerektiğini söylüyorlar birde kalp atışını 15 gün sonra demeside normal☺️
Meryjane Burada dr dan iyi bilen varsa , çok şanslısınız:) kese ebadına göre söylüyordur tarihi doktor ya bakınca kaç haftalık anlıyor.. 6 yıl tıp 2 yıl uzmanlık .. sonra sizi muayene edebilir eminim doğru söylemiştir..
ikincicivcivim Gizembiniciogl1 Folik asit veriyorlar genelde zaten bebek planladığında 3 ay önden folik asit başlamayı tavsiye ediyor doktorlar 😊
yigitinannesiiiii ikincicivcivim bende şimdi baktım canım sen diyince ilaca folik asitmiş vitamin diyince kafam karıştı😂
ikincicivcivim yigitinannesiiiii Evet folik Asit veriyorlar genelde zaten vitamin takviyesi gibi bi şey sayılır yani