Muhendis01 10+2 haftalık hamileyim gebeliğimi öğrendim zaman burdan post açtım aşırı çok öneri geldi evime yakın olan ilk algomed Eda hanıma gitim ama asla önerildi gibi çıkmadı yani bana öyle gelmedi beni daha çok Korkut’u ve ilgisizdi korkudan diyer hafta Ortadoğu onur bektaşa gitim aşırı sıcak kanlı ve iyi biri eşide o hastanede görevli hata madi sıkıntı yapmazsan hiçran hanım var orda oda aşırı iyi çok akrabam ona giti ben elitimden dolayı onur beye gitim ama aşırı memnun kaldım ben evine hangi hastane yakında ona gidilme taraftayırım doğum zamanı için yani oda normal doğum istedim için ama medline ile güzel yalı hastanesini aşırı şekilde övenler oldu orayada gitmek bakmak istiyorum metroyuda söyleyen çok oldu ama içime sinmedi orası nedense