Bu doktorlar neden böyle? Evlatlarımız için gidiyoruz bizim sayemizde maaşlarını alıyorlar canlarını istemiyoruz bebegimin iyi oldgnu ögrenmem için 5 kere sormam gerekiyor her defasında ya cok bilmişlik ya cok hakir görme ayıp yazık günah bişey sorunca karşılıklı baska arkadasıyla bakışıp gülmeleri falan. En büyük heycanım karnımdaki bebegim ama bi tane iyi bi doktora bende denk gelip heycanımı doyasıya yaşayamadım. Gercekten Allah önlerine cıkarsın napıyolarsa.