Ozlemdrn bende 12 haftalık.en başında lekenme yaşadım 8.haftadan beri yoktu 2li tarama muaynesinden kallar kalmaz kıpkırmızı kan geldi baya. 3 gündr de az da olsa var. Dr zaten ilaç kullanıyosn istirahat dedi ağır kaldırma vs. Zaten gebeliğin başımdan beri çoğu zamanın yatarak geçiyo. Allah bundan geri koymasın ama artık bacaklarım ağrıyo. 8 sene sonra oldu bizimkisi hayırlısıyla kucağımza bi alsaydık.