Annecikkkkkk 888_a 4-5 yudum soğuk süt içebilirsiniz veya gaviscon bana doktorum verdi dayanamadığım zaman kullandım
T1996 888_a tam şu an yanmadan kıvranıyorum ve alttaki yoruma katılıyorum soğuk süt bi fincan koydum bende içiyorum şuan en iyi gelen o :(
Melekprenses Gaviskon önceki hamilleiğiöde de sürekli kullandım ama düzenli içeceksin mide yanman. Başlamadan içeceksin öyle faydası oluyor yandıktan sonra içmen değiştirmiyor Şimdi 9 haftalık hamileyim erken başladı yine yazdı doktorum alıcam
kubra44 benim de mide yanmam var çok kötü oluyorum.dün bur arkadaş rennie duo duye bir şurup verdi ama içip içmemekte kararsız kaldım 🤔 kullanan var mı acaba bu şurubu