Arkadaşlar bir kaç hafta öncede söylemiştim ellerimde uyuşma oluyor diye 😞 haftalar geçtikçe uyuşma şiddeti dahada artıyor gece uykumdan kol agrısı ve uyuşmayla uyanıyorum benim gibi olupta baş edebilen var mı bi çözüm önerisi falan ağırdan ve uyuşmadan sızlamadan ağlayacak seviyeye geliyorum yardım edin😏