Esracnbk Hanimlar akşam üstünden beri karnımın üstünde sanci var ve git gide çoğalıyor 38+7 haftaligim mide ağrısı desem midemi yoracak besinlerde tüketmedim süreklidir tuvaletim geliyor sizce normalmidir